Kursy
W mojej ofercie znajdziesz szkolenia online i z dojazdem do Klienta. Swoją propozycję kieruję do instytucji publicznych, małych i średnich firm oraz organizacji non-profit.
Opis programów
Online czy stacjonarnie?
Każdy z poniższych tych kursów mona przeprowadzić w warunkach stacjonarnych na wstępie postaram się wyjaśnić różnice między obiema formami.
Szkolenie stacjonarne
- Realny kontakt wzrokowy z trenerem i innymi uczestnikami, widzisz reakcje innych i ich zaangażowanie.
- Jeśli masz większą grupę niż trzy do pięciu osób, a nie masz pomieszczeń do podziału uczestników na mniejsze grupy, szkolenie może być nieefektywne.
- Duża sala i wyświetlacz świetnie nadają się do paneli dyskusyjnych i omówienia realnych przykładów związanych z potrzebami uczestników.
- Organizowanie szkolenia stacjonarnego poza biurem z dala od spraw biurowych typu telefon służbowy i laptop gwarantuje pełne zaangażowanie uczestników.
- Szkolenie stacjonarne wymaga dodatkowego czasu na dojazd i odpowiedniego terminu rezerwacji sali.
Szkolenie online
- Kontakt wzrokowy z trenerem przez całe spotkanie i z innymi uczestnikami podczas pracy grupowej i dyskusji.
- Nieograniczone możliwości podziału na pokoje, trener nie robi między nimi pustych przebiegów. Bardzo dobrze sprawdza się przy symulacjach i ćwiczeniach.
- Każdy widzi to samo na swoim monitorze i nie musi walczyć o miejsce w pierwszym rzędzie. Wirtualna tablica pozwala na utrwalenie materiału w dowolnej chwili i czasie.
- Praca w grupach oraz liczne ćwiczenia praktyczne wymuszają zaangażowanie i mocniej integrują uczestników szkolenia.
- Szkole online daje nam dowolność miejsca uczestnictwa i więcej potencjalnych terminów realizacji.
Moje programy
Zaprojektowane by cieszyć się cyfrową swobodą
Dlaczego Edukatywnie?
Wiedza przez doświdczenie
Nie lubię prowadzić wykładu, bazuje na praktyce i samodzielności kursantów. Ja projektuje szkolenie, a Ty nabywasz wiedzę i umiejętności.
Uczenie się przez doświadczenie (Cykl Kolba) pozwala przekształcić zdobyte doświadczenie w wiedzę, a tą z kolei w zmiany w swoim zachowaniu.
Indywidualne podejście
Zanim dojdzie do szkolenia umawiamy się na bezpłatne wideo-konsultacje, celem poznania Ciebie, Twojej organizacji i potrzeb związanych ze szkoleniem.
Twórcza pasja
Nabywam nową wiedzę oraz umiejętności by być lepszym trenerem i skuteczniej przekazywać wiedzę. Swoją pasję łączę z innymi ludźmi z branży szkoleniowej, by móc dostarczyć Ci usługi najwyższej jakości.
Informacja zwrotna
Zabiegam i zawsze cenię opinię kursantów i organizacji z którymi współpracuję, by sale poprawiać jakość świadczonych usług szkoleniowych.
Excel
Poziom podstawowy - średniozaawansowany - zaawansowany
- Pracownicy biurowi
- Kierownicy i dyrektorzy
- Kadra zarządzająca
Po kursie z łatwością poradzisz sobie m.in. z trudnymi dokumentami, formatowaniem, porządkowaniem danych w raportach i właściwa ekspozycją istotnych informacji. Twoja praca stanie się łatwiejsza i bardziej wydajna. Specjaliści dobrze znający Excel są lepiej wynagradzani i doceniani przez pracodawców.
Prezentacje biznesowe
Przygotowanie prezentacji w programie Microsoft Power Point lub Canva wraz z przygotowaniem do spotkania.
- Pracownicy działów sprzedaży
- Kierownicy i Dyrektorzy średniego szczebla
- Osoby pracujace z ludźmi biznesu
- Pracownicy instytucji publicznych
- Pracownicy działów projektowych
Na kursie uzyskasz niezbędną wiedzę w zakresie projektowania prezentacji i budowania historii. Poza technicznymi aspektami dowiesz się jak przygotować się do prezentacji i jak prezentować, niezależnie czy będzie prezentował na sali czy online.
Sprzedaż - Account Manager - Obsługa klienta
Kurs dopasowywany do potrzeb odbiorcy. Swoim zakresem obejmuje techniki sprzedaży, sposoby radzenia sobie z trudnym klientem jak i planowanie sprzedaży. Oddzielnym działem jest Account Management, który dodatkowo obejmuje zarządzanie zespołem i budowanie relacji.
- Pracownicy działów sprzedaży
- Kierownicy i Dyrektorzy średniego szczebla
- Osoby pracujace z ludźmi biznesu
- Pracownicy instytucji publicznych
- Pracownicy działów projektowych
Na kursie uzyskasz niezbędną wiedzę w zakresie obsługi sprzedaży i procesów pochodnych, zdobywania zaufania i budowania relacji, rozwiązywania konfliktów oraz zarządzania zespołem.
Microsoft 365
Kompleksowa obsługa pakietu Microsoft 365 to coś więcej niż podstawowa znajomość excel, power pointa i worda, to także rożne aplikacje do planowania zadań, prezentacji w formie stron internetowych a także witryny do komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Działania odbywają się w środowisku chmurowym i dają możliwość pracy zdalnej i pracy wspólnej.
One Note – One Drive – Sway – Share Point – Planner – Forms – Project – Zabezpieczenia – Administracja
- Pracownicy biurowi
- Administratorzy
- Kadra zarządzająca
Business Proces Management
Programy BPM to narzędzia służące nie tylko do zarządzani projektami ale także do optymalizacji workflow (przepływu pracy) i obsługi zależności między poszczególnymi procesami od obsługi klienta przez realizację po odbiór zlecenia.
Asana – Bitrix24 – Trello – Pipedrive – HubSpot – Monday.com – ClickUp
- Kierownicy projektów i administratorzy systemu
- Uczestnicy poszczególnych procesów
- Dyrektorzy i kadra zarządzająca
TIK i metody aktywizacyjne
Głównym założeniem stosowania technologii informacyjno komunikacyjnych w edukacji jest przeniesienie uwagi z ucznia na nauczyciela, efektywna realizacja celów edukacyjnych poprzez zwiększenie zaangażowania ucznia i naukę przez zabawę oraz odciążenie nauczyciela od natłoku obowiązków by lepiej mógł wykonywać swoją prace.
- Nauczyciele i osoby pracujace w edukacji
- Dyrektorzy i kadra zarządzcza szkół
- Edukatorzy i trenerzy chcący uatrkcyjnić swoje zajecia
- Pracownicy instytucji oświatowych i centrów kultury
Na kursie uzyskasz niezbędną wiedzę w zakresie stosowania narzędzi TIK na rożnych szczeblach edukacyjnych i do różnych celów. Dowiesz się jak w sposób efektywny i legalny pracować na narzędziach TIK.
Dla kogo pracuję?
Biznes
- Zarządzanie zespołem
- Technologie informacyjno komunikacyjne
- Cyberbezpieczeństwo
- Systemy do zarządzania
- Zarządzanie sprzedażą
Instytucje
Warsztaty z kompetencji miękkich, pracy zespołowej a także obsługi trudnych klientów, które są odpowiedzią na potrzeby osób pracujących w instytucjach publicznych i zawodach zaufani publicznego.
- Zarządzanie zespołem
- Osbługa trudnego interesanta
- Technologie informacyjno komunikacyjne
- Dostepny urząd
- Aplikacje publiczne
Edukacja
Szkolenia dla osób pracujących w edukacji jako nauczyciele, wykładowcy i kadra zarządzająca na każdym etapie edukacyjnym poczynając od edukacji przedszkolnej, wczesnoszkolnej po ośrodki akademickie.
- Technologie infomacyjno komunikacyjne
- Metodologia nuaczania przez zabawę
- Planowani lekcji z TIK
- Microsoft 365 dla Edukacji
- Efektywne nauczanie
Osoby indywidualne
Jeśli szukasz zmiany zawodowej w swoim życiu, to zapraszam Cię na bezpłatną wideo-konsultację celem poznania Twoich potrzeb i otrzymania informacji zwrotnej w jaki sposób mogę Ci pomóc.